Poštovani korisnici,

obavještavamo Vas da zbog radova na informatičkom sustavu, koji se izvode radi provedbe završne faze zakonski propisanog razdvajanja opskrbne djelatnosti od djelatnosti distribucije električne energije, aplikacija Moj račun trenutačno nije dostupna.

Dostava očitanja moguća je putem aplikacije HEP ODS-a Moja mreža ili putem besplatnog info telefona nadležnog distribucijskog područja čiji se kontakti nalaze ovdje ili putem besplatnog govornog automata na broju 0800 0555.
U slučaju nemogućnosti dostave očitanja, račun će se formirati temeljem procijenjenog stanja
O načinu rješavanja ostalih upita i zahtjeva vezanih uz djelatnost operatora distribucijskog sustava, možete se informirati u nadležnim distribucijskim područjima.

Na zaprimljene upite i zahtjeve iz djelatnosti javne opskrbe, očitovat ćemo se kanalom komunikacije koji ste naveli u Vašem upitu.

Molimo Vas za razumijevanje.